Twitter Support van Social Brands helpt Twitter inzetten voor positief contact met bestaande klanten en het leggen en onderhouden van contacten met nieuwe klanten, leads en relaties. Dit snelle medium heeft zich inmiddels bewezen als geweldig hulpmiddel om te communiceren met de doelgroep. Ook jij kunt Twitter inzetten als effectief communicatiemedium. Als u het tenminste slim aanpakt. Twitter Support helpt u daarbij.
Twitter is een netwerk van miljoenen gebruikers wereldwijd. Maar jouw boodschappen – gevat in 140 aanslagen – worden alleen gezien door uw ‘followers’. Maar followers krijgt u niet cadeau, die moet uverdienen. Twitter gebruikers (tweeps) moeten jou hun aandacht bewust gunnen. Dat betekent dat u ze steeds weer interessante, inspirerende of amusante informatie moet bieden. To the point, want u hebt telkens maar 140 tekens tot uw beschikking. En regelmatig, want uw followers zitten ook weer niet de hele dag op jouw tweets te wachten.
Verder is het belangrijk om te gedragen volgens de ‘twittiquette’, de ongeschreven regels van de Twitter-community. Elk bedrijf zou daarom een Twitter-strategie moeten hebben. Daarom beginnen we Twitter Support met samen kijken wat en wie u wilt bereiken en op welke manier we dat kunnen organiseren.
Juist voor bedrijven die geen enorme budgetten kunnen of willen uitgeven aan dure reclamecampagnes is Twitter een ideaal medium. U kunt met Twitter jouw bedrijf bij nieuwe klanten onder de aandacht brengen, zorgen dat meer mensen uw website bezoeken en de online verkoop stimuleren. De officiële promotievideo op deze pagina is van Twitter zelf. Hierin vertellen enkele beroemde gebruikers (o.a. Richard Branson) waarom zij op Twitter zitten. Heeft u nog vragen? Wilt u snel profiteren van Twitter Support? Neem dan contact op.